Dostawa zamówień

  1. Masz do wyboru dostawę przez Paczkomaty InPost lub Kuriera InPost – wybierzesz to na etapie składania zamówienia.
  2. Jeżeli podczas składania zamówienia nie wynika, że dostawa jest darmowa, należy pokryć koszt dostawy (wskazany na stronie internetowej, przy zamówieniu):
  • Paczkomat InPost – 14,00 zł – dostawa do dowolnego paczkomatu w ciągu 1-3 dni roboczych
  • Kurier InPost – 16,00 zł – dostawa w ciągu 24 h
  • na terytoria innych niż Polska krajów UE – koszt przesyłki ustalany indywidualnie na drodze mailowej (contact@doctorqueen.pl).
  1. O statusie zamówienia poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Odbierając przesyłkę sprawdź proszę czy nie posiada ona uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest zgodna z Twoim zamówieniem.

Wymiana

Wymiana towaru jest niemożliwa. Jeśli chcesz zakupić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe produkty.

Zwrot

  1. Pamiętaj, że jeśli dokonałaś/eś zakupu jako Przedsiębiorca w ramach swojej działalności gospodarczej, w związku z zawodowym charakterem tej działalności – nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.
  2. W pozostałych przypadkach przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Możesz zwrócić produkt (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
  3. Jakie dokumenty powinnam/powinienem dołączyć do paczki?
    Prosimy o dołączenie do paczki wiadomości wypełnionego formularza zwrotu. Jeżeli nie dysponujesz drukarką, prosimy o napisanie informacji na kartce papieru.
  4. Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?
    Nie, ale jeżeli zechcesz, będzie to dla nas wyjątkowo cenna informacja, którą z pewnością weźmiemy pod uwagę w przyszłych projektach.
  5. Na jaki adres odesłać zwrot? Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?
    Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać kurierem na nasz adres: DOCTOR QUEEN, ul. Promyk 6/12, 62-070 Dopiewiec (contact@doctorqueen.pl, +48 609 556 921). Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta.
  6. Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?
    Bez problemu możesz zwrócić wszystkie produkty.
    Warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest otrzymanie produktu z metką, bez śladów użytkowania, tj. plam, intensywnego zapachu, bądź prania. Produkty noszące wyżej wymienione ślady nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Ciebie na Twój koszt lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt prania lub naprawy.
  7. Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?
    Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni. Otrzymasz od nas informację e-mail, że dokonaliśmy zwrotu towaru.
  8. Czy zwracany towar powinien być zapakowany w oryginalne pudełko?
    Nie wymagamy oryginalnego opakowania, pragniemy jedynie zwrócić Twoją uwagę na korzyści płynące z jego ponownego wykorzystania.