Dostawa zamówień

  1. Masz do wyboru dostawę przez Paczkomaty InPost lub Kuriera InPost – wybierzesz to na etapie składania zamówienia.
  2. Jeżeli podczas składania zamówienia nie wynika, że dostawa jest darmowa, należy pokryć koszt dostawy (wskazany na stronie internetowej, przy zamówieniu):
  • Paczkomat InPost – 14,00 zł – dostawa do dowolnego paczkomatu w ciągu 1-3 dni roboczych
  • Kurier InPost – 16,00 zł – dostawa w ciągu 24 h
  • na terytoria innych niż Polska krajów UE – koszt przesyłki ustalany indywidualnie na drodze mailowej (contact@doctorqueen.pl).
  1. O statusie zamówienia poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Odbierając przesyłkę sprawdź proszę czy nie posiada ona uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest zgodna z Twoim zamówieniem.

Wymiana

  1. Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. Jeśli chcesz dokonać wymiany, wyślij w oryginalnym pudełku produkty, które chcesz wymienić na nasz adres:
    Bogna Wajde med&fashion, ul. Promyk 6/12, 62-070 Dopiewiec lub do paczkomatu DAB01N (Dąbrówka, ul. Kolejowa 67; contact@doctorqueen.pl, +48508579232)
  3. Do przesyłki dołącz kopię paragonu/faktury oraz notkę z następującymi informacjami: numer zamówienia, adres e-mail, na jaki produkt chcesz dokonać wymiany (podaj kolor, rozmiar).
  4. Po otrzymaniu przesyłki stworzymy dla Ciebie kod, dzięki któremu dokonasz bezkosztowej wymiany produktów. Kodu należy użyć w koszyku składając nowe zamówienie. Kod działa tylko na produkty, które wskażesz w notce dołączonej do towaru z wymiany.
  5. Dodaj do koszyka produkty (wskazane w notce), użyj otrzymanego kodu w koszyku i zrealizuj zamówienie. Dzięki temu system nie naliczy ceny wymienianych produktów, a jedynie koszt dostawy.

Jeśli produkt, na który chcesz dokonać wymiany nie jest dostępny w danym momencie, pamiętaj, że możesz użyć opcji „powiadom mnie o dostępności produktu” – wówczas otrzymasz informację mailową kiedy produkt pojawi się w magazynie.

Zwrot

  1. Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Możesz zwrócić produkt (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż przeciętny koszt przesyłki, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Prawa tego nie mają klienci nie posiadający uprawnień konsumenckich.
  2. W tym samym terminie prosimy o odesłanie na własny koszt przesyłki na nasz adres: ul. Promyk 6/12, 62-070 Dopiewiec.
    Towar odeślij w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami oraz dołączonym paragonem lub fakturą oraz formularzem zwrotu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  3. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru i cech.
  4. Zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia do Ciebie rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), dokonamy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu. Wstrzymamy się jednak ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania nieużywanego i nieuszkodzonego towaru z powrotem.
  5. Powyższy zbiór informacji na temat dostawy produktów, polityki zwrotów i wymian w naszym Sklepie ma charakter jedynie skrótowy. Dokładne informacje na powyższe tematy znajdziesz w Regulaminie.