Dostawa zamówień
- Masz do wyboru dostawę przez Paczkomaty InPost lub Kuriera InPost – wybierzesz to na etapie składania zamówienia.
- Jeżeli podczas składania zamówienia nie wynika, że dostawa jest darmowa, należy pokryć koszt dostawy (wskazany na stronie internetowej, przy zamówieniu):
- Paczkomat InPost – 16,00 zł – dostawa do dowolnego Paczkomatu w ciągu 1-3 dni roboczych
- Kurier InPost – 17,00 zł – dostawa w ciągu 24 h
- na terytoria innych niż Polska krajów UE – koszt przesyłki ustalany indywidualnie na drodze mailowej (contact@doctorqueen.pl).
- O statusie zamówienia poinformujemy Cię za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Odbierając przesyłkę sprawdź proszę czy nie posiada ona uszkodzeń powstałych podczas transportu i czy jest zgodna z Twoim zamówieniem.
Wymiana
Jeśli chcesz zakupić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe produkty.
Zwrot
- Możesz zwrócić produkt (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
- Jakie dokumenty powinnam/powinienem dołączyć do paczki?
Prosimy o dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotu. - Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?
Nie, ale jeżeli zechcesz, będzie to dla nas wyjątkowo cenna informacja, którą z pewnością weźmiemy pod uwagę w przyszłych projektach. - Na jaki adres odesłać zwrot? Po czyjej stronie leży koszt wysyłki?
Paczkę ze zwracanym produktem należy odesłać kurierem na nasz adres: DOCTOR QUEEN, ul. Wybickiego 18 (Pasaż, I piętro), 84-207 Bojano (contact@doctorqueen.pl, +48 737 332 890). Koszt wysyłki leży po stronie Klientki/Klienta. - Czy wszystkie produkty podlegają zwrotom?
Bez problemu możesz zwrócić wszystkie produkty.
Warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest otrzymanie produktu z metką, bez śladów użytkowania, tj. plam, intensywnego zapachu, bądź prania. Produkty noszące wyżej wymienione ślady nie podlegają zwrotom oraz będą odsyłane do Ciebie na Twój koszt lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt prania lub naprawy. - Ile czasu zajmie rozpatrzenie zwrotu oraz przelew środków?
Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni. Otrzymasz od nas informację e-mail, że dokonaliśmy zwrotu towaru. - Czy zwracany towar powinien być zapakowany w oryginalne pudełko?
Nie wymagamy oryginalnego opakowania, pragniemy jedynie zwrócić Twoją uwagę na korzyści płynące z jego ponownego wykorzystania.